Gdzie teraz po USA, bo to chyba powoli koniec wycieczki
[O1] Nie chce odpalić autko
Zwiń
X
-
[O1] Nie chce odpalić autko
Witam.
Mam problem ze swoją skodałką. Może ktoś rzuci jakimś pomysłem , bo ja już chyba wszystkie możliwości wyczerpałem.
Rano autko odpaliło i śmigało cały dzień normalnie. O 12-tej postój na parkingu do godz.3.00.
I niespodzianka .....nie odpali . Ponieważ było dosyć mroźno wepchnęliśmy ją do ciepłego(!) garażu , aby odtajała. Lipa , nie pomogło . Sprawdziłem świece żarowe i przekaźniki wszystko gra , prąd dochodzi , świece sprawne . Filtr paliwa (czasami sprawiał kłopoty) wypięty przewody paliwowe spięte bezpośrednio. Żadnych baniek powietrza w przewodach. Akumulator naładowany na maxa , rozrusznik kręci jak wariat . Silnik delikatnie podejmuje pracę , jakby nie palił na wszystkie cylindry , czy coś w tym stylu . Uruchomić się nie da . Podpięłem VAG-a , nie stwierdził żadnego błędu . Niby wszystko gra , a skodałka nie odpala . Pomocy.
-
-
Spotkałem się kiedyś z taki problemem w ASV.
Ojciec wrócił z pracy (było to w lato) i po jakiś 2 godzinach chciał odpalić auto, silnik jakby zaskakiwał ale nie zapalał. Podczepiliśmy go na hol i po jakiś 5 min ciągnięcia auto odpaliło. Trochę pokulało i znowu odpalał normalnie. Za jakiś czas zgasł mu podczas jazdy i nie mógł odpalić. Zawlekł do do mechanika i ten powiedział że rozrząd walnął. Jednak okazało się że pompa wody się zatarła (po 60 tyś wymiana była w ASO- oszuści założyli jakąś lipną pompę albo założyli starą, na fakturze oczywiście było że pompa nowa). Wymienił facet rozrząd i auto odpaliło normalnie i do tej pory silnik chodzi idealnie.
Może to to??
P.S. Jak tak to lepiej nie kombinować za dużo bo można sobie biedy narobić.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez brzydkazabaWymienił facet rozrząd i auto odpaliło normalnie i do tej pory silnik chodzi idealnie.
Komentarz
-
-
witam.
też miałem taki problem.
u mnie dodatkowo świeciła jakas kontrolka , chyba świec żarowych.
okazało się że to był przekaźnik, chyba 207, jeżeli się mylę to ten przekaźnik jest pod kolumną kierownicy wyżej niż większość - trudno dostępne miejsce, ale jak popchniesz
ściankę gdzie jest wtyczka do VAG-a będzie widoczny.
pomogło?
Komentarz
-
-
u mnie przestawił się rozrząd , dziś go próbowali ustawić , dodatkowo może filtr paliwa ? może pamiętasz kiedy był zmieniany ?BYŁ : MÓJ SZKODNIK http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=17786
JEST : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78705
www.tri-dent.pl www.kancelaria-storoniak.pl
FB: Michał Storoniak
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bobasu mnie przestawił się rozrząd , dziś go próbowali ustawić , dodatkowo może filtr paliwa ? może pamiętasz kiedy był zmieniany ?
Kto wie jak to sprawdzić ?
[ Dodano: Czw 11 Lut, 10 18:17 ]
Zamieszczone przez hermioli1Sprawdź klapkę tą na egr. Jak nie odbiła to dlatego nie możesz odpalić.
Komentarz
-
-
jak mi tłumaczył mechanior, kąt musi być ustawiony na 51 stopni . mniej więcej. a są jakieś znaki na pompie co robią mechanicy jak zakładają rozrząd.BYŁ : MÓJ SZKODNIK http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=17786
JEST : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78705
www.tri-dent.pl www.kancelaria-storoniak.pl
FB: Michał Storoniak
Komentarz
-
-
Jeśli wykluczyłeś brak paliwa,niesprawne świece ,akumulator i rozrusznik rzuć okiem na klapę gaszącą(mogła się zaciąć przy wyłączeniu silnika) a następnie na przekaźnik 109.Trzeba zdjąć kratkę nad nogami kierowcy i tam,na ścianie grodziowej go znajdziesz.Prawdę mówiąc stawiałbym właśnie na przekaźnik.
Rozrząd się raczej tak z niczego nie przestawił,chyba,że ciągałeś auto na linie/Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.
Komentarz
-
-
No i Panowie i Panie (jeśli takie akurat czytają ten post) autko naprawione . Okazało się . że zawiesił się mieszek na zaworze egr . Wystarczyło dosłownie dotknąć palcem dźwigienkę .
Dzięki wszystkim za pomoc . Za zaoszczędzone monety (laweta , i nigdy nie wiadomo co mechanik "znajdzie") wypiję wasze zdrowie , ale to dopiero jutro.
Komentarz
-
-
Witam
Podepnę się do tematu. Dwa dni temu miałem ten sam przypadek, wychodzę z pracy próbuje zapalić a ta nic. Pierwszy dźwięk normalny a później wzzzz. Tak jakby coś się rozłączało. Rozrusznik ok bo wszystkie koła na silniku się kręciły. Poczytałem trochę i to był właśnie zawieszony mieszek na egr. Ale dziś będąc w trasie miałem odczucie że auto jest mułowate, przy wciskaniu gazu słabo przyspieszało. W drodze powrotnej było już ok. Czy ten objaw może być związany z tym zaworem.
Komentarz
-
-
Auto może się mulić od zaworu EGR bo jeżeli jest on otwarty to silnik dostaje za dużo spalin a dodatkowo jak jest on brudny to ogranicza dopływ świerzego powietrza.
Dodtakowym przykładem może być fakt że zaślepienie zaworu EGR zwiększa moc.
PozdrawiamRozum każdy ma, ale nie każdy go używa.
Komentarz
-
Komentarz